Vårkänslor

Väder i sverige är verkligen konstigt, i fredags var det snö och iskallt och jag trodde att jag skulle frysa av mig tårna. Men idag sitter jag ute på vår uteplats med bara leggings, klänning och kofta och jag fryser inte alls!! Solen bränner faktiskt på mina svarta leggings. Ja vädret är bra allt konstigt i sverige. Men det gör det bara lite charmigt. Igår när Frida kom hit så åkte vi ner till havet och gick längs stranden. Sen satte vi oss ner i en liten grop och drack vår varma choklad och pratade om allt mellan himmel och jord. Kvällen tillbringades hemma hos Malin med ett glatt gäng på tio personer. (Nu ville jag ha med en bild på Frida och på det glada gänget ;) men det gick inte ladda upp den från min iphone, så ni får tänka er att det är en bild här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0