Skratta!!

Skratt är nog det bästa som finns!!

Igår vad jag på den roligaste middagen på länge. Och det tyckte nog även servitören, han fick säkert flera roliga minnen han kan dela med sig med sina kamrater dagen efter. Vi gjorde nämligen bort oss ett antal gånger. Bland annat så har dom klistrat fast en tjugolapp på golvet vid kassan som jag förgäves försökte få upp.

Så jag vill tacka mina underbara vänner som drog med mig på Middagen <3
De åker till Ukraina på Söndag och ska vara där i två veckor med klassen. Frida ska dessutom till Cypern direkt efter så jag kommer inte träffa henne på tre veckor :( Jag kommer sakna er otroligt mycket!! <3










Kommentarer
Postat av: IA

DU HAR EN BLOGG!!!!! :D puss på dig hjärtat, vill packa ner dig i min resväska!

2011-03-31 @ 21:46:45
Postat av: frida söderström

Haha tjugolappen lurade oss alla XD tror t o m jag gått på den en gång tidigare, he, ja pinsamt.. men kul ;)

kommer sakna dig mee <3 men jag ska tänka på dig varje gång jag äter en glass på stranden jag lovar!

Och självklart ska jag ta massa foton och skicka vykort.

Puusss på dig hjärtat

2011-03-31 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0