Hoppsan!

Det tog inte lång tid innan jag "glömde bloggen" ;) Nej det har bara varit en händelserik helg. I fredags var jag på 18 års fest hemma hos Frida. Där det blev mycket sång och dans. Både dagen och gårdagen spenderades med min härliga släkt. Det har blivit mycket mat och fika ;)

Här kommer helgen i bilder!!  (Förlåt att de är så dålig kvalite på bilderna)


18-åringen!!


Trafikljus!!





Det var Earth Hour men vi trotsade mörkret och gjorde Mango-lime glass



Vi försökte oss på Hi-Hat Cupcakes, men dom blev sådär när vi skulle doppa dem i choklad.

Jag och emma tog oss sedan ut på en välbehövlig promenad, där vi hittade en Gul maskin som emma tyckte om att hänga i.


Kommentarer
Postat av: frida söderström

Agnees bilden på mig är inte okej!! vi får ta och bestämma vad som är bloggbart och inte nu när du blivit bloggerska ;)

2011-03-31 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0