Brandhot Mot Skolan

Vad är det som händer med lilla Gotland. I morse när vi musikelever skulle gå till matsalen ringde Josefine och sa att det hade kommit ett hot om mordbrand mot skolan. Jag trodde så klart inte på henne, eftersom det aldrig händer något här på Gotland. Men det hon sa var sant.
Det är tydligen någon person som har ringt in till skolan och hotat om att skolan ska brinna ner. Först  tog ledningen inte det på allvar, men då ringde den här personen igen och sa att de skulle ta det på allvar och att Skolan skulle binna "om tjugo minuter" Så nu har skolan evakuerades.
Usch man ryser lite när man tänker på det. Och jag tror fortfarande nästan inte på det. Men jag har iaf tagit mig hem med bussen nu, så jag är i säkerhet ;)
Jag ska in till Körskolan på teori vid fyra, så få se om skolan står kvar då.

Nej nu inlägget lite läskigt så ni får en härlig bild från Italien bara för att jag saknar värmen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0