Panik!

Faan att man alltid ska skjuta upp allt plugg hela tiden!! Jag har en filosofi-uppsats jag ska skriva tills på onsdag. ja hur roligt låter det liksom. Jag har ingen ork eller lust att ta tag i det och jag har ingen aning om hur jag ska skriva den. Så jag skjuter upp den lite till. Så det har jag gjort i några veckor nu. Paaanik!! 
Och nu skjuter jag upp det tills imorgon. Ännu mera panik!
Läran sa också att man skulle börja i god tid, just för att det tar en tid att skriva uppsatsen. Om man krafsar ner något under de sista dagarna så blir det inte bra. 
Och vad är det jag gör? ja just precis så han sa att man inte skulle göra!!

om jag bara klarar av de här sju dagarna så blir det lov på fredag:D Ååg längtar



Min fina mamma :) ser ni snön bakom. Skönt att det är vår nu :D

Kommentarer
Postat av: Patrizia

aaa jag har typ oxå panik men för allt vi har att göra den här veckan... har franska, filosofi, engelska och novellen :S hemskt och det är så himla fint väder oxå....jag skjuter upp det då hela tiden ..du är inte ensam <3

2011-04-10 @ 14:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0