1 April?

Idag har jag, Mina och Josefine blivit totallurade av Patrizia och hennes vän!! Patrizia hade med sig sin franska vän Jean-pierre till stan. Han kunde ingen svenska utan han pratade bara franska och engelska med bred fransk brytning och så hade han ett väldigt feminint kroppsspråk. Han tjafsade väldigt länge med en italiensk utbytesstudent om vilket land som var bäst. Frankrike eller Italien. Folk glodde som ugglor när de två "utläningarna" skrek och viftade med händerna och pratade om vem som hade det bästa vinet, filmerna, männen. 
HAHA 
Men när vi väl kommer ner till almedalen och ska sätta oss ner, så säger han helt plösligt med perfekt svenska. Hej då Patrizia. och patrizia säger Hej då Jacob!!!

Gissa om vi blev förvånade!!

Det visade sig vara Patrizias gamla barndomskompis som är så svensk man kan bli. haha
Det jobbigaste är att vi har gått och pratat svenska med varandra och trott att han inte förstod oss. Men det gjorde han så klart.

Jaja! Patrizia jag tycker om dig ändå och det var ett väldigt kul spratt, som jag kommer skratta många gånger åt :)

Förlåt Josefine, Men du är så fin på den här bilden :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag dööör, vem är den där snyggingen på bilden?:O jag bara måste få träffa detta charmtroll! hahaha<3

2011-04-22 @ 10:09:13
URL: http://josefinestephani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0