Jag vill inte... Jag vill...

Jag vet att det inte är kul att höra på någon som klagar hela tiden. Men jag har ingen att klaga för här hemma så jag klagar för er. Snällt va.?

Jag är så otroligt trött på alla läxor vi får. När man äntligen blir klar med en läxa så får man två nya läxor. Så nu läggar jag alla mina läxor här nedan så ni kan tycka synd om mig lite grann.

Filosofiuppsats
Spanska uppgifter
Engelskatal
Skriva om en karaktär på engelska
Stalka Robert Gustafsson
Skriva en Novell
Engelska Nationella Prov
Matteprov
Idrottsprov

Är ni avundsjuka?

Åh jag fastnade när jag kollade på gamla bilder.
Denna bild är ifrån när vi kommer ut ifrån Spökhuset på Gröna Lund. Haha väldigt roliga miner!
Saknar dom till höger otroligt mycket + Frida ( som tar bilden, om ni ville veta det) Kan ni inte komma hem från Ukraina nu!! Hon som är till höger vet jag inte vem det är.?


Jag saknar Märtis också, Kan hon inte hon också komma hem från Thailand! Jag saknar också tiden och värmen i Italien.



Jag saknar även Johanna som bor i Norrköping. oj här kom märtis igen :)



Oj nu blev det mycket jag saknade. Värst vad alla är ute och reser. Jag vill också ut i Världen och upptäcka.

Kommentarer
Postat av: Patrizia

jag lider me di min vän! men ta det lugnt för du kommer att resa ut och upptäcka världen snart :D

2011-04-13 @ 16:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0