Förlåt

Förlåt! Borde det inte vara lättare att blogga på helgerna? Grejen är att jag tror jag gjort så himla mycket den här helgen. Men när jag tänker tillbaka kommer jag knappt ihåg vad jag har gjort.
I
Fredags: så var jag och halva klassen på studiebesök på GT, och det var faktiskt ganska intressant. Även om de t spårade ur lite på slutet. 

Lördags: Så gjorde jag ingenting på dagen och det var såååå skönt. Okej jag städade mitt rum och det var verkligen nödvändigt!! På kvälle åkte jag hem till Josefine med Evelina och Patrizia och det var jätte mysigt. Vi såg på A Walk to Remember och grät en liten skvätt. Vi började sen se på Eclipse och Disskuterade vem av Jacob och Edward som var snyggast. Vem tycker ni är snyggast? ;) Så kvällen blev en riktigt Tjejkväll :)

Söndags: var vi på wisby strand och spelade med kulturskolan. Jag spelade En varition på Blinka lilla stjärna med 15 små barn. haha jag vet att det låter väldigt simpelt och det var det också. Jag vet att man inte ska tänka på vad folk tycker om en. Men det gör jag ändå. Tankar som for genom mig under gårdagen var; tänk om dom tror jag är nybörjare, att jag inte kan bättre, tyckte dom det var dåligt. För sanningen är faktiskt (om jag får vara lite självgod) så kan jag så mycket mer än vad vi spelade igår. Jag är inte nybörjare, jag har faktiskt spelat piano i snart 8 år!! För det känns faktiskt ganska jobbigt att inte få visa upp vad man kan.

Okej, det hände lite i helgen då. Här kommer lite bilder från helgen:>










JA just det vi ska på Allt Eller Inget på onsdag. Kul 


Kommentarer
Postat av: Josefine

SV: Agnes då, det trodde jag inte att du menade heller! :) Skojade bara lite på bloggen. tihi<3

2011-04-06 @ 16:54:20
URL: http://josefinestephani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0