Allt eller Inget

Jag glömde klicka på publicera igår ;) så nu gör jag det:

Gud vilken bra Musikal det är!! Allt eller inget alltså ;) Jag såg den idag med klassen för andra gången. Jag tackar inte nej om någon snäll person bjuder med mig igen för att se den :) Patrizia och Nora var med idag och dansade och dom är så fantastiskt duktiga (ni var bäst;) )

Vi var på en skolföeställning idag och det är stor skillnad än att vara där med klassen än med sin familj. Helt annan stämning. Men något man kan bli så fruktansvärt irriterande är att det finns massor av elever som inte har någon respekt för skådisarna. De pratar högt, går upp och ner mitt under föreställningen och de skrattar när det är sorgset!
Usch jag blir så arg!!

Men musikalen väger upp det iaf, så det var bättre än det var dåligt.

Nu har jag skrivit en önskelist tills jag fyller år!!!! Det är mindre än en månad kvar!! iiiiph :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0